No Story To Be Told

by Jenny Danielsson

Recept-tema

Publicerad 2013-06-17 12:39:00 i Daily,

Fortsätter på det här recepttemat lite. Jag har som ett av många projekt att sortera alla pappersrecept och sätta in dem i en pärm i ordning. Andra projekt som står för dörren nu i väntans tider är beställa lite foton, fylla i bebisens bok, göra klart barnrummet, baka och göra matlådor tills efter bb.
Förstår inte att det bara är 4 dagar till midsommar! 

I år ska det firas i Holmsund med fina vänner, midsommarstång och efter traditionens alla regler. Dock ingen nubbe för min del (ingen sill heller tror jag... jag känner mig inte riktigt mogen för att börja äta sill än)
 
Ikväll ska jag på lägenhetsvisning och husvisning. Sedan blir det underbara veckohandlingen på Maxi, för nu har vi inget ätbart alls hemma. Inte ens mackor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela