No Story To Be Told

by Jenny Danielsson

Pensio

Publicerad 2013-06-27 14:29:56 i Daily,

Idag har jag varit duktig och tagit mig till banken och bytt ut min icke-fungerande bankdosa till en fungerande. Varför känns det så drygt att gå till banken..? Förutom att det alltid är lugnt där men ändå tar en himlaaa tid.

Jag har också hämtat ut min nya telefon. Fick min 5:a utbytt på garantin så nu har jag återställt den nya telefonen så att det är "min" igen :)

Allt är alltså tillbaka till normalläge. Ikväll blir det torsdags-tacos här hemma och bara lugnt och skönt. Imorgon ska vi till Andrea och fira henne genom att trycka i oss sötsaker!

Jag vill gå lös på shopping inom kort. Både inredning och kläder. Och såklart accessoarer. Väskor. Skor. SNART.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela